مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-20بين الملل

سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد


در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، شامگاه امروز پنج شنبه، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خطاب به سفیر سوئد گفت؛ تکرار بی حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می کنیم و مسئولیت کامل پیامدهای تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می دانیم.

کنعانی افزود؛ ادامه بی حرمتی به مقدسات اسلامی و نفرت پراکنی از این راه، مصداق کامل خشونت سازمان یافته و اقدامی خصمانه علیه دو میلیارد جمعیت مسلمان جهان، انسان های خداباور و پیروان ادیان آسمانی تلقی می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت؛ کشوری که مدعی حقوق بشر و حقوق شهروندی است، چگونه اجازه می دهد که اینگونه حقوق بیش از دو میلیارد مسلمانان جهان و حدود یک میلیون شهروند مسلمان سوئدی نقض و مورد بی حرمتی قرار گیرد! سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به قطعنامه اخیر مصوب شده در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو علیه اهانت به قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد

سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد